Vyhledávání
Úvod | O nás | Volná místa | Tiskové centrum | Kontakty

Pravidla publicity

V souvislosti s realizací projektu má každý příjemce povinnost informovat veřejnost o spolufinancování projektu z fondů EU v souladu s nařízením Komise č. 1828/2006, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady č. 1083/2006 o obecných ustanoveních (dále jen Prováděcí nařízení), Oddíl 1, zejména článek 8 a 9. Záměrem tohoto požadavku je zejména informovat širokou veřejnost včetně potenciálních žadatelů o možné finanční pomoci nabízené ze strany EU.

Propagační materiál musí obsahovat informaci o realizaci projektu za finanční spoluúčasti EU a musí na něm být zobrazeno standardní logo Společenství – vlajka EU. Konkrétní podoba je uvedena v příloze č. 1 Prováděcího nařízení.

Příjemce postaví během provádění operace velkoplošný reklamní panel v místě provádění každého projektu, který splňuje tyto podmínky:

  • celkový veřejný příspěvek na projekt překročil 500 000 EUR;
  • projekt spočívá ve financování infrastruktury nebo stavebních prací.

 

Po dokončení projektu se reklamní panel nahradí stálou vysvětlující tabulkou.

Příjemce vyvěsí dobře viditelnou a dostatečně velkou stálou vysvětlující tabulku, a to nejpozději do šesti měsíců po dokončení projektu, který splňuje tyto podmínky:

  • celkový veřejný příspěvek na projekt překročil 500 000 EUR;
  • projekt spočívá v nákupu hmotného předmětu nebo ve financování infrastruktury nebo stavebních prací.

Sdělení o využívání prostředků SF musí obsahovat následující:

  • evropský symbol v souladu s grafickými normami stanovenými v příloze Nařízení Komise a odkaz na Evropskou unii;
  • odkaz na příslušný fond - v případě ERDF: Evropský fond pro regionální rozvoj,
  • prohlášení, které vybere ŘO a jež zdůrazňuje přínos intervence Společenství, nejlépe pak ve znění Investice do vaší budoucnosti.

Údaje musí zabírat nejméně 25 % tabulky či reklamního panelu.

Pokud jde o malé propagační předměty, neplatí písmena b) a c), stejně jako v případech, kde užití textů by nebylo vhodné a v případech nepřiměřené technologické náročnosti.

Přesný postup, jak dostát povinnosti informovat o spoluúčasti EU na financování projektu, udávají Pravidla pro publicitu. Veškeré informační materiály určené k publicitě projektu budou obsahovat i logotyp ROP Jihovýchod a logotyp příslušného kraje, na jehož území je projekt realizován.

zpět na: Pro příjemce

Aktuality

Uzavření operačního programu ROP Jihovýchod

Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod obdržela od Evropské komise dopis s informací, že všechny operace související s uzavíráním operačního programu byly provedeny a tudíž ROP Jihovýchod byl uzavřen ke dni 28. 12 .2017. více

Webarchivováno Národní knihovnou ČR

Webová stránka www.jihovychod.cz je archivována v rámci Webarchivu Národní knihovny ČR. více

Informace pro subjekty osobních údajů

Regionální rada regionu soudržnosti Jihovýchod, IČO 75082241, sídlem Kounicova 271/13, 602 00 Brno (dále jen „správce“), tímto v souladu s přímo aplikovatelným nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „nařízení“), zejména jeho čl. 12 až 15, sděluje subjektům osobních údajů níže uvedené informace. více

Archeologický park Pavlov

Jsme hrdí, že projekt Archeologický park Pavlov rozšířil řady oceňovaných projektů na rozvoj cestovního ruchu podpořených z ROP JV a získal v listopadu Českou cenu za architekturu na rok 2017. více