žadatel | Město Slavkov u Brna |
dotace | 5 867 250 Kč |
z toho ERDF | 5 391 527 Kč |
místo realizace projektu | Palackého náměstí 65 Slavkov u Brna |
začátek realizace | 02.01.2009 |
ukončení realizace | 31.01.2010 |
Projektový záměr:
Předmětem projektu je vytvoření a realizace jednotné a komplexní propagace a mediální prezentace města. Základ projektu bude tvořit nově vytvořená marketingová studie, na ni navazující vytvoření loga a jednotného vizuálního stylu města (Design manuál pro město Slavkov a zámek Slavkov), příprava a tisk propagačních a informačních materiálů, výroba propagačních předmětů a multimediální prezentace a účast města na významných veletrzích týkajících se cestovního ruchu (Regiontour). Součástí projektu je pořízení krytého, demontovatelného pódia, které bude město využívat při pořádání pravidelných kulturních akcí a uvítací informační tabule, které nahradí stávající tabule na okraji přístupových cest do města.